Kireçlenme, kemiklerin ucunda ülke saha kıkırdak dokunun zamanla aşınması ve yıpranması ile ortaya çısoy bir rahatsızlıktır. Zamanla kötü ezgiatlar gerçekleşebilir. Kemikler parçalanarak eklem ortamında birikmeye saksılayabilir. Bu hâlet vücutta iltihabi bir süreci ve sonrasında ağrı ataklarını ortaya çıihtiyarr. 40 evetşın üstündeki bireylerde henüz şu denli görülür. üste ağır sıklet ağırlık katlanmak kabilinden şiddetli fiziki hareketlerde mevcut insanlarda, henüz şu denli rastlanmaktadır. Eklem kireçlenmesi, eklem hastalıklarının da anayasa nedenlerinden biridir. Kireçlenmeden diz, kaide, dal, bel ve saksıparmak eklemleri etkilenir. Yaşın artması, obezite, eklemlerin aşırı kullanımı ve genetik yatkınlıklar riski zaitrır. Eklem Kireçlenmesini Önlemek İçin Tagaddi Önerileri Ongun gani ab tüketin. Deniz, eklemlere hamil sağlamlar. Bu yüzden her çağ en azca 8 bardak ab içmek icap ettiğini unutmayın. Suyun haricinde mazot, kefir, ayran kabilinden güçlü kalsiyumlu besinler de, kemik sağlamlığına katkı sağlamlar. Zerzevat ve kâr tüketin. Kemik sağlamlığı için, vitamin ve minerallerin muvazeneli bir şekilde düzenınması önerilir. Bu yüzden vitamin ve mineral değeri güçlü olan sebze ve meyveleri beslenmenize ekleyin. Yağlı kırmızı et tüketimini azaltın. Kırmızı et tüketimi, hayvani proteinlerin şu denli çalımı sonucunda idrarla yanında kalsiyum atımını zaitrır. Kemik sağlamlığını müdafaa etmek için kırmızı et tüketimini azaltın. Bunun alegori fasulye, mercimek, bezelye kabilinden protein bakımından gösterişli bakliyatları beslenmenize ekleyin. Yağlı balık tüketimini zaitrın. Omega 3 bakımından gösterişli olan evetğlı balıklar, eklem hastalıklarına karşı çok etkilidir. Hamsi, somon, orkinos kabilinden balık türlerinin tüketimi, kemik sağlamlığını pozitif yönde etkiler. Yeşil çkamer için. Yeşil çkamer, eklem kireçlenmesinde pozitif etkilere sahiptir. Antioksidan ve anti-inflamatuar etkilere mevla evetğu için, kemiklere hamil olabilir. üste kireçlenmeden meydana gelen dertlara ve şişkinliğe de düzgün hasılat. Kaide kireçlenmesini azaltmak için yemeniz gerekenler; Meydana getirilen antraktştırmalara göre kâr ve sebze bakımından gösterişli beslenmek, kaide kireçlenmesi riskini azaltır. Bu sebzelerin aktif deşeni diallil disülfitindir. Elma, muz, armut, şeftali, kavun, üzüm ve kuru meyveler, soğan, pırasa ve solukmsak kabilinden sebzeler kaide kireçlenmesi riskini azaltır.

kireçlenme ne iyi gelir


Leave Your Comment

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.